परदेशी छोरालाई आमाको चिठ्ठी

(यो कविता मैले १ वर्ष पहिला नै लेखेको हुँ । सायद् म प्रवास मा रहनु नै यो कविता जन्मको मूल कारण हो । मैले मेरो र म जस्तै प्रवासी साथीहरुको आमाहरुको या भनौ नेपाली आमाहरुको मनोभाव कवितामा उतार्ने कमजोर चेष्टा गरेको हुँ । )

.
*बावु तिम्रो चिट्ठी पाएँ पढ्छु घरी-घरी

लुकि-लुकी एकान्तमा रुन्छु गहभरी

यो दु:खिको तर्फबाट मुटुभरी माया

नपरोसहै कहिल्यैपनि तिम्लाई कालो छायाँ ।
.
तिम्रा बा'नि देख्छन अरे सपना नानाथरी

दिदी-बहिनी सम्झिरन्छन तिम्लाई सधैंभरी

आउन बावु आउन तिमी आउन हाम्फाली

तिमी संगै मनाउनु छ दसैं यस्पाली ।
.
खोजिरन्छन घर-आँगन खोज्छन वन-पाखा

तिम्रो बाटो हेरी-हेरी दुखे ,बुढा आँखा !

चाहिन मैले शहर-रहर ,चाहिन नयाँ ठाउँ

तिमिसंगै बस्दा लाग्छ प्यारो आफ्नो गाउँ ।
.
मन्'का व्यथा मन्'मै राख्छीन् कठै विचरी(सुन्तली)

तिम्रै फोटो सिरानी मा, हुन्छ हर-घडी

औंला भाँच्दै देख्छु सधैं दिन गनिराको

कसरी हेरुँ यो उमेरमा एक्लै टोलाइराको ।
.
रुखो-सुखो पिठो खाउँला सबै मिलि-जुली

साग,सिस्नो पकाइ'देली तिम्री सुन्तली

लगेको'हो रीन बावु लाग्या  छैन दीन

यै माटोमा पसिना बगाइ फलाउँला'नी सुन ।

4 comments:

Anonymous,  9/15/09, 2:30 AM  

कबिता राम्रो छ,

दिनेश राज 9/16/09, 7:21 AM  

सरल शब्दमा कबिता राम्रो बनेको छ ।

दिनेश राज 9/16/09, 7:21 AM  

सरल शब्दहरुमा कबिता राम्रो छ ।

==> किरण "अनविज्ञ" 10/18/09, 12:22 AM  

कबिता राम्रो छ VV

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP